Greenman & the Magic Forest – Units 3 and 4

Hello everybody!

We have started a new term and we continue learning with Greenman and his friends. This term we will be working on Units 3 and 4 among other things. We encourage you to have a look at the website to follow up your children’s learning and also so that they will feel proud of what they know when showing you. I have attached the letter for the parents, if you want you can have a look at them. We also want to thank you for your interest on helping us make our little smurfs learn English. We need to keep on working together!

U3&4_Starter.LetterforParentsENG

U3&4_A.LettertoParentsENG

U3&4_B.LettertoParentsENG

¡Hola a todos!

Hemos empezado un nuevo trimestre y seguimos aprendiendo con Greenman y sus amigos. En este trimestre trabajaremos las unidades 3 y 4 además de otras cosas. Os animamos a que echéis un vistazo a la página web para seguir el aprendizaje de vuestros hijos y también para que se sientan orgullosos de lo que saben cuando os lo muestran. Si queréis echadle un ojo a las cartas a los padres, aquí os las dejo. Por otro lado, también nos gustaría agradecer el interés que mostráis ayudándonos a hacer que nuestros pitufillos aprendan inglés. ¡Necesitamos seguir trabajando juntos!

U3&4_Starter.LetterforParents

U3&4_A.LettertoParents