Curso de COCINA AFD 2016/180

A partir de ahora, una vez que el curso ya se encuentra en pleno desarrollo, dejaremos en este espacio algunos materiales para consulta de los alumnos así como algunos TEST de repaso para afianzar los contenidos adquiridos.

También habilitamos un espacio de Normativa y documentación para que puedan ser consultados por nuestros alumnos en cualquier momento.

• Material complementario de consulta.

ALÉRGENOS

MF0711 –  Consulta

MF0259.- 1ª PARTE

MF0259.- 2ª PARTE

– MF0260: UF0063UF-0064UF0065

• Pruebas Teóricas

– Módulos Formativos  – TEST

Clicando AQUÍ podéis ver algunos de los platos que  han ido elaborando nuestros alumn@s

Normativa

• ORDE do 29 decembro de 2015 pola que se establecen as bases reguladoras e se procede á convocatoria pública de subvencións para a programación de accións formativas dirixidas prioritariamente ás persoas traballadoras desempregadas na Comunidade Autónoma de Galicia correspondente ao exercicio de 2016.
  • ORDE do 21 de xuño de 2016 pola que se establecen as bases reguladoras e se procede á convocatoria de subvencións para a concesión directa de bolsas e axudas para persoas traballadoras desempregadas que participen en accións formativas de formación profesional para o emprego correspondentes ao exercicio de 2016 (código de procedemento TR301V).
  • Solicitude de Certificados de Profesionalidade
  • REAL DECRETO 34/2008, de 18 de enero, por el que se regulan los certificados de profesionalidad.

• ORDE do 7 de xaneiro de 2014 pola que se establecen os requisitos formativos para o acceso á formación dos certificados de profesionalidade de nivel 2 e 3 de cualificación profesional e se regulan as probas de avaliación en competencias clave dentro das acción formativas de formación profesional para o emprego na Comunidade Autónoma de Galicia.