Genderequality

In the second term, in Social Science, our students have been studying about important elements in our country like the population and the economic sectors. To make them conscious about the reality that surrounds them, created a research activity to find out about the gender equality. The results they found were quite interesting and surprising, thanks to their hard work and for sure all the facts they discovered in that project will be very useful for them to become good citizens.