Parlamento Xove – 4º E.S.O.

Esta fin de semana, o noso equipo de oratoria de 4°de ESO tivo a oportunidade de participar no Parlamento Xove organizado por @xuventudegalicia en Carballiño. As nosas rapazas acadaron un terceiro posto na clasificación, gañando os tres debates disputados e pasando, de esta maneira, a cuartos de final no Parlamento de Galicia. Non podemos estar máis orgullosos de todo o traballo, ilusión e esforzo que puxeron neste proxecto.
Seguiremos traballando moi duro!

Grazas a @xuventudegalicia por esta iniciativa de convivencia tan enriquecedora.