Semana das Letras Galegas

Como  todos os anos celebramos as Letras Galegas con diferentes actividades e coñecer a vida e obra dun dos nosos importantes escritores. Neste caso homenaxeamos a Carlos Casares e o seu traballo literario.

Aprenderon moito coas exposicións feitas polos seus compañeiros da ESO, guiados pola profe Teresa, e disfrutamos con música tradicional galega, ademáis de decorar os corredores con murais feitos por eles.

Moitas grazas a todos os compañeiros que se implicaron nestas actividades para que os nenos o festexaran!!!