The Energy Sources

Students from 3rd of Primary studied, within all the energy sources we can fin and use in our everyday life, the different conductor and insulator materials, in electricity and thermal energy.
Finally, both groups made an experiment where they put some ice cubes under diferent insulators and checked their state after a certain time, registering the results and classificating them from more to less insulating. All of them enjoyed the experience and were surWhatsApp Image 2022 06 16 at 12.07.36 PMprised with the final results!