The human sensitivity

In Natural Science, our students have been working along the human sensitivity and the human senses, studying the different sense organs, its functions and how they work interacting with the environment.
As a final part, all of them experienced different activities to feel how people with any kind of disfunction like hearing or vision ones in their everyday life and how the senses react to compensate this lack of senses.

All of them have very funny moments and enjoyed a lot!

Natural5 1
The human sensitivity 3